Grrrrrrrrrr grillning!,och en hel del intressant snack!:D

Jahapp så var årets första grillning avklarad! Jag och Sofie ,en engångsgrill lite onyttigheter..(opps!) och några filtar!
Hur skulle detta sluta tänker ni nu va??(ni konstiga typer som orkar ta er tid och läsa mina konstiga inlägg,skriv mej gärna en kommetar så blir jag glad :D),Oppss!,där tappade jag nog några läsare:P,men ni som känner mej vet att att ja bara skämtar lite med er! Men det slutade alldeles utmärkt. Vi är inte så dumma som vi ser ut ;p
Vi hade iallafall tur med vädret! Eller vi hade väl tur med det mesta faktiskt.Var lite problem där i början bara med hur grillen fungerade,ha ha! Men grillmästare..mästarinna som man är så fixade det sig med. Och mumsigt värre vart det.Vi blev där väldigt länge faktiskt,pratade om ditt å datt.Knäppte många fina bilder på det alltid underbara Långsand.

Dagens nya fraser måste bara nämnas : Mer sånt åt folket.  ,och den klassika: .com







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0